Citroen XM MK1 2.0i kat 1992r – ETB

  • Wersjaprzed liftem – MK1
  • Silnik: benzynowy -2.0i 8V – wolnossący – katalizator – XU10 J2C – 121km
  • Skrzynia biegów: manualna, pięciobiegowa
  • Rocznik: 1992
  • Kolor: szary, ETB (pełny kod ETBcr; GRIS DOLMEN/FALCO MET.)
  • Stan: dawca części
  • Eksploatacja: Nie był eksploatowany w Polsce
  • Wyposażenie: klimatronik, nawiewy dla pasażerów w środkowych słupkach, dodatkowa szyba oddzielająca przedział pasażerski od bagażnika, dodatkowa antena w tylnej szybie, halogeny, drewniane elementy ozdobne, hak,  tzw. „blenda” pod tylną rejestracją, znaczek abs, szyberdach, elektryczne szyby przednie oraz tylne, podgrzewane lusterka, sterowanie radiem z kierownicy, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane fotele, zawieszenie hydroaktywne, chromowane nakładki na na błotnikach, lotka nad szyberdachem, rolety w tylnej półce, ciemna, welurowa tapicerka.W tylnym przedziale dla pasażerów: tunel środkowy: popielniczka, gniazdo zapalniczki. 

 

Mój drugi XM. Na początku miał przejść kapitalny remont, który nawet rozpocząłem. Stan blacharki bardzo dobry, stan techniczny reszty – mierny. Silnik do remontu, hydraulika do remontu. W tym, egzemplarzu zależało mi na zdrowej „budzie” i jak najbogatszym wyposażeniu. Jednak po czasie nastąpiły pewne zmiany i kupiłem trzeciego XMa. To na tym najnowszym postanowiłem skupić swoją uwagę, a opisywany tutaj został przeznaczony na części tak samo jak srebrny. Zrobiło się niezłe zaplecze z częściami. O remoncie (przerwanym) można przeczytać w dwóch klubach Citroena, gdzie się od czasu do czasu pojawiam. Poniżej podaję linki, znajduje się tam mnóstwo zdjęć, których na dzień dzisiejszy nie dodaję na tej stronie, ze względu na to, że ważniejsza będzie galeria z właściwego, kompletnego remontu najnowszego, trzeciego XMa. 

 

Linki do klubów: 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *